سوالات متداول
- دوستان عزیز برای ثبت سفارش حتما بدون فیلتر شکن وارد سایت بشید❌❌
- نحوه ی پرداخت به چه صورت است؟
نحوه ی پرداخت به دو صورت می باشد.گزینه اول پرداخت از طریق درگاه امن زرین پال بانکی با تمامی کارت های عضو شتاب ( توجه داشتید باشید که سایت آرایشی مژده دارای نماد تجارت الکترونیک یا همان اینماد می باشد که با اطمینان می توانید از طریق درگاه امن بانکی مبلغ سفارش را پرداخت نمایید.).گزینه دوم از طریق کارت به کارت که مبلغ سفارش را به شماره کارت درج شده در همان جا واریز می نمایید و پس از واریز کد پیگیری خود را در کادر مربوط به کد پیگیری وارد می نمایید و پس از تایید از طرف آرایشی مژده سفارش شما ثبت خواهد شد.
- هزینه ی ارسال به چه شکل محاسبه می شود؟
حمل و نقل رایگان : به ازای خرید بالای 1 میلیون و 200 هزار تومان هزینه ی ارسال رایگان میباشد
ارسال با پست پیشتاز : هزینه ی ارسال با پست پیشتاز به تهران و شهرستان 45 هزار تومان میباشد
ارسال با الو پیک( تهران): این نوع ارسال فقط داخل تهران مناطق 22 گانه انجام می شود و سفارشات توسط الو پیک ارسال میشود هزینه ی ارسال از منطقه نارمک محاسبه میشود و به صورت پس کرایه است و هزینه ارسال به عهده ی مشتری می باشد.
- اگر سفارشی با کسری ارسال بشود هزینه ی پست به عهده ی چه کسی هست ؟
اگر محصولات با کسری ارسال شود هزینه ی مجدد ارسال محصول به عهده ی آرایشی مژده می باشد.
- آیا ضمانت بازگشت کالا دارید ؟
محصولاتی که از طرف آرایشی مژده به اشتباه ارسال شده و مطابق عکس انتخابی مشتری نباشد در صورت باز نشدن پلمپ با هماهنگی و بررسی مرجوع داده میشود.هزینه برگشت محصول با مشتری و ارسال مجدد با فروشگاه میباشد.
- اگر سفارشی در مسیر ارسال شکسته بشود به عهده ی چه کسی می باشد؟
ما تمام سعی خود را میکنیم که تمامی محصولات به صورت خوب و عالی بسته بندی بشه ولی اگر در حین ارسال و در مسیر سفارشی بشکند هیچگونه مسئولیتی نداریم.
- اگر مشتری در منزل حضور نداشته باشد یا به هر دلیل دیگری بسته تحویل نگردد هزینه مجدد ارسال بسته به عهده ی چه کسی می باشد؟
هزینه ی ارسال مجدد بسته به عهده ی مشتری می باشد.
- نحوه ی خرید و ثبت سفارش به چه صورت می باشد؟
در مرحله ی اول محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید اضافه نمایید و گزینه رفتن به سبد خرید را انتخاب نمایید.در مرحله بعد باید به وب سایت ورود نمایید به این طریق که با وارد کردن شماره همراه و اسم و فامیل خود و انتخاب نمودن رمز عبور.در نظر داشته باشید برای ورود مجدد به سایت باید رمز عبور خود را به خاطر داشته باشید در غیر این صورت گزینه ی فراموشی رمز عبور را انتخاب نمایید. بعد از وارد شدن به سایت تعداد محصول را انتخاب نموده و گزینه ثبت سفارش را بزنید و در مرحله ی بعد مشخصات و آدرس پستی به همراه توضیحات را تکمیل نمایید و به مرحله ی بعد وارد شوید و نحوه ی ارسال پستی و نحوه پرداخت را انتخاب نمایید.توجه داشته باشید که نحوه ی پرداخت به صورت آنلاین و فقط از طریق درگاه بانکی امن زرین پال صورت میگیرد.پس از انتخاب درگاه بانکی گزینه ی پرداخت سفارش را انتخاب نموده و به درگاه بانکی انتقال داده می شوید.مشخصات کارت بانکی خود را وارد نموده و پس از پرداخت مجددا به سایت و به قسمت پروفایل خود هدایت میشوید که در این قسمت میتوانید سفارش های خود را مشاهده نمایید و همچنین از زمان ارسال سفارش خود مطلع شوید.
- اگر در هنگام پرداخت مبلغ پرداختی به درستی صورت بگیرد و هزینه از حساب ما کم بشود ولی در سایت سفارش ثبت نشود چه اقداماتی باید انجام بدهیم؟
از طریق راه های ارتباطی و پشتیبانی سایت این موضوع بررسی و پیگیری می شود.
- آیا امکان حذف محصول یا اضافه کردن محصول بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
خیر.بعد از ثبت سفارش امکان حذف سفارش وجود ندارد ولی امکان اضافه کردن محصول وجود دارد یا اگر اطلاعات پستی به اشتباه وارد شده باشد که به پشتیبانی سایت میتوانید اطلاع بدهید.
- چه مدت زمان می برد که سفارش به دست ما برسد؟
به علت بسته بندی و حجم بالای سفارشات زمان ارسال بین 3 تا 5 روز اداری می باشد.
- بعد از ثبت سفارش کد مرسوله را از کجا میتوانم دریافت بکنم؟
تقریبا 2 روز پس از ثبت سفارش می توانید از وضعیت سفارش و کد مرسوله ی خود در صفحه پروفایل خودتان مطلع شوید یا در قسمت منوی سایت وارد صفحه ی پیگیری سفارش شوید و کد مرسوله را مشاهده فرمایید.همچنین کد مرسوله پس از ارسال برای شما پیامک خواهد شد.
- راه های ارتباط با آرایشی مژده به چه شکل می باشد؟
از طریق پشتیبانی سایت که در قسمت پایین صفحه سمت راست وجود دارد میتوانید در ارتباط باشید یا به صفحه ی ارتباط با ما که در منوی سایت درج شده مراجعه فرمایید.
اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید حتما با ما در ارتباط باشید